Home

Veelgestelde vragen Jonge Rembrandt

Kan ik ook een ticket voor ‘Jonge Rembrandt – Rising Star’ in het museum kopen?

Ja, dat kan. Op de dag zelf zijn tickets alleen aan de kassa in het museum verkrijgbaar.

Ik heb een pas waarmee ik gratis toegang heb tot het museum, moet ik toch een ticket kopen voor de tentoonstelling?

Ja, voor de 'Jonge Rembrandt – Rising Star' betaal je naast regulier entree een toeslag van €7,50.

Ik heb een BankGiro Loterij Vip pas, moet ik toch een ticket bestellen voor de tentoonstelling?

Ja, voor de 'Jonge Rembrandt - Rising Star moet je een tijdslot reserveren. Dit tijdslot is alleen online te boeken.

Ik heb een BankGiro Loterij Vip pas en ik wil graag een introducé meenemen. Kan dit?

Ja, een BankGiro Loterij VIP pas biedt de mogelijkheid om een introducé gratis mee te nemen. De BankGiro Loterij VIP kaarthouder boekt voor zich zelf een BankGiro Loterij VIP ticket en voor zijn introducé een BankGiro Loterij Vip introducé. Per kaarthouder maximaal één introducé. Let op: De BankGiro VIP Loterij kaarthouder en introducé moeten samen de tentoonstelling betreden. Een BankGiro Loterij Vip Introducé ticket kan niet los geboekt worden.

Heb ik een ticket nodig voor mijn kind jonger dan 18 jaar?

Ja, bezoekers tussen 6 en 18 jaar betalen voor 'Jonge Rembrandt - Rising Star' een toeslag van €3,50. Let er op dat je verplicht bent hen te legitimeren wanneer daar naar gevraagd wordt.

Hoe lang mag ik de tentoonstelling bezoeken?

Je kunt de tentoonstelling zo lang je wilt bezoeken. Je zit niet vast aan een tijdslimiet.

Als ik verhinderd ben door problemen OV, file etc, mag ik dan later naar binnen?

Ja, je mag dan later naar binnen.

Is er een audiotour?

Nee, wij hebben geen audiotour, maar een L@kenhal-App. Deze kun je thuis of in het museum downloaden. In de app vind je achtergronden en informatie over de werken die met een ster gemarkeerde zijn. Bij je ticket kun je oortjes bestellen die je in het museum ophaalt.

Heb ik een koptelefoon/oortjes nodig voor de L@kenhal-App?

Ja, maar wij hebben geen leentoestellen/oortjes. Heb je geen oortjes? Bestel ze dan via de website en haal ze bij binnenkomst op bij de informatiebalie. Let wel onze oortjes passen niet op de iPhone type 7 of hoger. Wil je gebruik maken van onze oortjes, neem dan een adapter mee.

Hoe en wanneer ontvang ik mijn online ticket?

Nadat je bestelling is betaald en afgerond ontvang je binnen een paar minuten een bevestigingsmail inclusief je e-ticket(s) als PDF-bijlage(s). Mocht je na een paar uur nog steeds geen e-mail hebben ontvangen (kijk ook even in je spambox) neem dan contact op via: info@lakenhal.nl / 071 516 5360 of met Global Ticket: support@globalticket.nl / 020 244 28 77.

Moet ik mijn tickets uitprinten?

Nee. Je kunt je tickets uitprinten of laten zien via je smartphone. Let op: heb je een ticket gekocht met ledenpas? Denk er aan om je geldige ledenpas mee te nemen en houd hem gereed bij binnenkomst – deze worden op verschillende plekken gecontroleerd.

Wanneer is mijn ticket geldig?

Op je ticket staat de datum en tijdslot waarop je ticket geldig is. Vanaf 15 minuten voor aanvang van je tijdvak ben je welkom op de Achterplaats in Museum De Lakenhal. Hier worden je tickets gescand.

Kan ik mijn aankoop nog wijzigen?

Nee, een aankoop kan niet meer gewijzigd worden. Tickets kunnen niet worden geretourneerd of omgeruild.

Kan ik online voor een groep kaarten kopen?

Je kunt online voor een groep van maximaal 50 personen tickets kopen. Wil je met meer personen komen? Vraag dan een bezoek aan via boekingen@lakenhal.nl

Kan ik met een rolstoel/kinderwagen de tentoonstelling bezoeken?

De tentoonstellingszaal is toegankelijk voor mensen die minder goed ter been zijn of met een kinderwagen komen. Kom je met een rolstoel? Bij binnenkomst zullen er medewerkers gereed staan om je naar de tentoonstellingzaal te begeleiden. Lees meer over de toegankelijkheid van het museum.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op per e-mail: info@lakenhal.nl of bel 071 516 5360.