Een veilig en plezierig museumbezoek voor iedereen
Home

Veelgestelde vragen over museumbezoek in coronatijd

Hoe kom ik aan een kaartje?

Dit kan aan de kassa of online. Toegang tot het museum is per 26 juni 2021 weer mogelijk zonder reservering. Wel is het nodig je te registreren bij de kassa, daarom raden we je aan om van te voren een online ticket en bijbehorend tijdslot boeken. Zo voorkomen we lange rijen bij de kassa.

Heb ik een vaccinatiebewijs of testbewijs nodig?

Nee, dat is niet nodig.

IK HEB EEN ONLINE TICKET GEKOCHT, MAAR IK KAN ONVERWACHT NIET OF WIL MIJN AANKOOP WIJZIGEN.

Je kunt de datum en tijd van je bezoek altijd wijzigingen. Mocht je je ticket willen retourneren, dan kun je hiervoor een verzoek indienen. Neem hiervoor in beide gevallen contact op met onze ticketpartner Global Ticket, via +31 (0)20 244 2877, support@globalticket.nl of supportpagina

Hoe en wanneer ontvang ik mijn online ticket?

Nadat je bestelling is betaald en afgerond ontvang je binnen een paar minuten een bevestigingsmail inclusief je e-ticket(s) als PDF-bijlage(s). Mocht je na een paar uur nog steeds geen e-mail hebben ontvangen (kijk ook even in je spambox) neem dan contact op via: info@lakenhal.nl / 071 516 5360 of met Global Ticket: support@globalticket.nl / 020 244 28 77.

Moet ik mijn tickets uitprinten?

Je kunt je tickets uitprinten of laten zien via je smartphone.

Kan ik het museum bezoeken als ik verkoudheidsklachten heb?

Helaas niet. In lijn met de landelijke maatregelen vragen we je in dat geval om thuis te blijven. We ontvangen je graag als je weer helemaal beter bent. Je kunt eventueel de datum en tijd van je bezoek wijzigingen. Neem hiervoor contact op met onze ticketpartner Global Ticket, via +31 (0)20 244 2877 of support@globalticket.nl.

Welke hygiënemaatregelen zijn er in het museum genomen?

We zorgen voor extra schoonmaak van contactpunten en aanraakoppervlakken, zoals deurklinken, wc’s, kranen, kluisjes en betaalautomaten. In het museum is op diverse plekken desinfecterende handgel beschikbaar. We stellen daarnaast handschoentjes en mondkapjes beschikbaar. En ook onze medewerkers hebben beschermende middelen tot hun beschikking. Daarnaast zorgen we ervoor dat iedereen 1,5e meter afstand kan houden.

Moet ik een mondkapje dragen tijdens mijn bezoek?

Vanaf 26 juni is dit niet meer verplicht, maar wanneer je dit fijn vindt kun je deze natuurlijk dragen. In het museum zijn mondkapjes beschikbaar.

Kan ik in het museum met cash betalen?

Voorlopig niet. In verband met de hygiëne verzoeken wij iedereen contactloos te betalen.

Heb je een andere vraag?

Stuur een mail naar info@lakenhal.nl. We helpen je graag!

Of kijk eens bij:

onze corona-maatregelen praktische informatie