Home

Veelgestelde vragen over een bezoek aan Museum De Lakenhal

Hoe kom ik aan een kaartje?

Je kunt je kaartje online of aan de deur kopen. Wel raden we je aan om van te voren een online ticket met tijdslot te boeken. Zo voorkomen we lange rijen bij de kassa.

Welke coronamaatregelen hebben jullie?

Je leest hier de huidige coronamaatregelen.

IK HEB EEN ONLINE TICKET GEKOCHT, MAAR IK KAN ONVERWACHT NIET OF WIL MIJN AANKOOP WIJZIGEN.

Je kunt de datum en tijd van je bezoek altijd wijzigingen. In sommige gevallen kun je vragen om terugbetaling van je ticket. Hiervoor kun je een verzoek indienen. Neem in beide gevallen contact op met onze ticketpartner Global Ticket, via +31 (0)20 244 2877, support@globalticket.nl of supportpagina

Hoe en wanneer ontvang ik mijn online ticket?

Nadat je bestelling is betaald en afgerond ontvang je binnen een paar minuten een bevestigingsmail inclusief je e-ticket(s) als PDF-bijlage(s). Mocht je na een paar uur nog steeds geen e-mail hebben ontvangen (kijk ook even in je spambox) neem dan contact op via: info@lakenhal.nl / 071 516 5360 of met Global Ticket: support@globalticket.nl / 020 244 28 77.

Moet ik mijn tickets printen?

Je mag je tickets printen. Je kunt ze ook laten zien via je smartphone.

Is de Museumkaart geldig?

In Museum De Lakenhal is de Museumkaart geldig. Je kunt deze ook ter plekke aanschaffen bij de kassa.

Heb je een andere vraag?

Stuur een mail naar info@lakenhal.nl. We helpen je graag!

Of kijk eens bij:

onze corona-maatregelen praktische informatie